
El Petit Príncep
- Dissabte 18 de febrer
- Teatre Kursaal - Manresa
- BÀSIC / SOCI
- PREMIUM / SOCI PLUS
DESCRIPCIÓ
EL MUSICAL TORNA A MANRESA, AQUEST COP AMB MARIONA ESCODA -GUANYADORA D'EUFÒRIA- EN EL PAPER DE ROSA
El musical d'El Petit Príncep torna a Manresa! Una història que coneixes des de sempre explicada d'una manera que mai has vist abans. L'espectacle que presenten Àngel Llàcer, Manu Guix i La Perla 29 combina música, cançons d'estils diversos, intèrprets, so de 360º i una escenografia visual espectacular, creada amb tots els detalls, que transporta l'espectador des del desert fins a l'herba, passant per l'asteroide B612, el planeta del rei o el món del geògraf.
Un espectacle creat per a nens de totes les edats, des dels 4 fins als 100 anys, que ens apropa d'una manera única a la narració de Saint-Exupéry.
Veure el musical d'El Petit Príncep és compartir la visió d'una història imaginària amb aquells que ja la coneixen i que l'estimen i, alhora, una oportunitat per a aquells que no n'han sentit a parlar mai.
FITXA TÈCNICA
INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
DATA
Aquesta proposta ja no està disponible
CATEGORIES
ADREÇA
Passeig Pere III, 35
08242 - Manresa
INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT
Dates: Dissabte 18 de febrer
Horari: A les 12h
La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.
COMPARTEIX