‘El Goya té com objectiu la qualitat per sobre de tot’ diu Josep Mª Pou
Director artístic del Teatre Goya
I la qualitat ve avalada per grans noms que faran possible una programació que combina el millor teatre de text, amb monòlegs crítics, musicals i clàssics!
La nota musical la posarà ’73 raons per deixar-te’. Un musical que té tots els ingredients per convertir-se en un dels èxits de la temporada al Teatre Goya: dos reconeguts caps pensants (la dramatúrgia de Guillem Clua, 'Smiley', i la direcció d’Elisenda Roca, 'T’estimo, ets perfecte, ja et canviaré'), una història que enganxa (una reflexió sobre l’amor i el desamor, la convivència, les discussions o les segones oportunitats...) i el talent d’un bon equip d’actors Abel Folk, Mercè Martínez, Mone Teruel i Marc Pujol. Això promet!
Però no serà la única proposta que posarà el ritme a escena... els creadors d’Operetta, Cor de Teatre, tornen aquest setembre amb una obra de Paco Mir (El Tricicle), ’Allegro’, mentre que els més petits de casa podran descobrir el ‘El gran llibre màgic’.
I si el que t’agrada és un bon text, aquest octubre Alberto San Juan posarà la nota més crítica amb ‘Autorretrato de un joven capitalista español’, un monòleg potent i irònic on ens mostra les contradiccions (les vergonyes) més exasperants de la nostra societat. Igual de crítica però amb diferent registre serà ‘Olivia y Eugenio’, el retorn de Concha Velasco al Goya, mare d’un jove amb Síndrome de Down que planta cara i passa comptes a una injusta classe social plena de prejudicis.
Deixem els textos més contemporanis i ens fixem amb altres propostes més clàssiques. A partir del febrer torna Joan Pera, aquest cop més desconegut que mai i amb un canvi de registre interessant com a protagonista de ‘L’Avar’ de Molière. Finalment al maig qui tornarà serà Lolita Flores que es retroba amb el personatge de la Colometa de Rododera, i amb un èxit de la passada temporada, ‘La plaza del diamante’.
No tens excusa per no passar-te pel Goya!
Aconsegueix ja les teves entrades amb avantatge TR3SC aquí
Per Ruben Garcia, cap d'Arts Escèniques del TR3SC
A twitter: @RuGarciE
per
TRESC
COMPARTEIX