COMPARTEIX

TV3 emetrà, a partir del 15 de maig, el primer espot de televisio en 3D. Serà un espot promocional del club de cultura TR3SC. La campanya, que s'estrenarà en primícia un dia abans als programes "TVist" i "Divendres", suposa la primera emissió d'un espot publicitari en 3D per televisió al nostre pais. La campanya té com a eslògan principal "Nomes els socis del TR3SC poden viure la cultura amb tota la seva dimensio" i, per tal que així sigui, els socis del Club TR3SC rebran unes ulleres 3D juntament amb la revista bimestral que el club envia a les cases dels seus membres. Aquesta campanya promocional consta d'un microespot previ de 5 segons de durada que informa de la pròxima emissió de l'anunci i d'una segona peca de 20 segons en format 3D estereoscopic i es podrà veure diverses vegades al dia, tant a TV3 com al Canal 33. Paral·lelament a la seva emissió a la televisió, aquesta campanya es podrà veure per internet a través del web http://www.3c3d.cat. Sobre el Club TR3SC El Club TR3SC és una iniciativa del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Fundación Autor, Prometeatre, Telentrada, El Periodico, Abacus Cooperativa i la Federació Llull, i te la col·laboracio de ServiCaixa. Engegat el 23 d'abril del 2006, el club ja té més de 31.000 socis i una presència permanent als mitjans de comunicació que inclou espais a TV3, Canal 33, Catalunya Ràdio, iCat fm i El Periódico, juntament amb una revista bimestral i una plataforma de comunicació en xarxa.
per  TRESC