COMPARTEIX

El Club TR3SC ha tancat l’any amb 33.100 socis (un 0,99% més del que tenia previst) i ha distribuït un total de 323.831 entrades entre els socis que té el club. Del total d’entrades, més de 113.000 corresponen a teatre, gairebé 103.000 a música i 48.000 a l’àrea de cinema. Aquesta xifra, que significa un increment del 20% respecte de l’any anterior ratifica el Club TR3SC en la seva posició d’agent principal en l’àmbit del consum cultural del país. En matèria de continguts, durant el 2010, el TR3SC ha posat en marxa una nova àrea de continguts que s’esdevenen a tot el país, incrementant la oferta fina a un 200%, fet que es posa de relleu en la campanya de festivals d’estiu, en la que el TR3SC n’ha ofertat fins a 50. Pel que fa a l’activitat que genera el mateix club, s’ha incrementat el nombre de concerts exclusius que organitza el TR3SC fins als 36, el nombre de pre estrenes de cinema, que ha arribat a les 155, el número de visites guiades a exposicions temporals o permanents així com de tertúlies literàries fins a les 150 i 19 respectivament. També pel que fa a les rutes culturals s’han organitzat un total de 85 i s’han augmentat les activitats exclusives amb les galeries d’art, fins a 40. També en aquest sentit, ha engegat, conjuntament amb Televisió de Catalunya, un cicle de projeccions de documentals produïts per TVC amb posterior col·loqui amb els seus protagonistes.
per  TRESC