3/5
Sense recomanacions Interessa a  
El nom volgut · Terrats en Cultura 2025

El nom volgut · Terrats en Cultura 2025

  • Divendres 20 de juny | 20:30h
  • Terrats de Barcelona - Barcelona
18€
-20%
Per a
  • SOCI
  • SOCI PLUS
Inicia la compra

DESCRIPCIÓ

PROMOCIÓ:

  • Entrades prevenda amb descompte del 20% fins el 6 de juny. A partir del 6 de juny, entrades amb codi descompte TRESC visible només amb inici de sessió.
     

*****

ATENCIÓ! L'adreça exacta la rebràs 48h abans de l'esdeveniment per email.

Pau Coya és Premi de la Crítica 2023 i una de les veus emergents més importants de la dramatúrgia en català, autor de peces tan destacables com Pols de diamant i Cavallet de mar. Als Terrats, l'autor mallorquí ens presenta la seva darrera peça: El nom volgut, un text punyent i afinat sobre la cerca de la identitat.

A na Lua li costen coses aparentment senzilles, com ara mirar als ulls de les persones amb qui parla, entendre els dobles sentits del llenguatge i no irritar-se quan hi ha molt de soroll. Quan va entendre que allò que li succeeix és que és una persona amb TEA (trastorn de l'espectre autista) i, sobretot, quan ho va explicar als seus companys i companyes de classe, es va llevar un pes de sobre. Però ara, gairebé a punt d'acabar la Primària i de passar a l'institut, s'enfronta a una nova revelació: vol que tothom li digui Elio, el seu nom volgut.

Després de l'espectacle hi haurà col·loqui postfunció a càrrec del TRESC!

FITXA TÈCNICA

AutoriaPau Coya
DireccióRebeca del Fresno
Intèrprets:Àlvar Triay Vanessa Segura

COMPARTEIX

INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT

DATA

Divendres 20 de juny, 20:30h

CATEGORIES

Arts Escèniques    Teatre

INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT

La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.

Sessions disponibles

Sessions disponibles

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

El Mazine del TRESC

COMPARTEIX